Merve_kucuk HAYLAZ Bende yaşamıştım ama nedenini bilmiyorum. Sonradan geçmişti. Kızım oldu bu arada. Annemde bizleri hamileyken göbek deligi ağrırmış o yüzden cinsiyeti belirttim🙂😄
1989-- HAYLAZ bebek asagidan gobek deligine kadar ciktigi icin orda agri hissediyoruz cok normal benimde olmustu doktorum oyle demişti