Bn 26 haftalık hamileyim ve 23 haftam da doktorum bebeğim başında 8 ml lik bir açıklik var bebeğiniz doktor takibinde olacak dedi 2 hafta sonra tekrar gittim 8 .6 ml olmuş 10 milim olunca araştırmaya gönderecem dedi bn 3 gün sonra özele gittim ordaki doktorda 10 milimde araştırmaya gönderiz ama asıl tehlikeli 15 milim ve üstü olrsa beyinde fazla yer kapliycaği için beyin gelişimini engeller dedi aranızda benim durumumu yaşayan varmi yada bu açıkliğin geçip geçmediğini bilen varmı