Asilzadesii 39+2 yim bende doktorum beklemek istemiyor bekledikçe bebegim kilo aliyor sonradan zor olur doğum diye . Sancılarım var bebek kanalda ama açılmam yok benimde. Bugün muayne oldum dün de açılma olsun diye neler yaptim ama olmamış eve geldik tekrar pazartesi kesin yatış verecek bana ama dua edin de kızlar açılmam olsun 🤲