merhaaba bayanlar dün cok kötü bir sey yasadım ölüyorum sandım . 7hft 3 gunluk gebeyim kanamalarm var kesenin sol yaninda birsz kanama alani gormustu doktor 7 gun oldu hala geliyor azar azar onun icin gunde 2 defa progestan 200 mg hap ve bir tane progestan iğne vuruluyorum ayriyetten bir kaybım vr pihtilasma cikti doktorum oksapar 0.4 luk igne verdi 2 gundur kullaniyorum onuda . Namaz kiliyordum oturarak vitiri kilarken gogsuume bi anda yanma hissi geldi yogunlssti bogazma kadsr nefes alamadim basim dondu cok kotu bir agirlikti gogsumdeki midem bulanmamisti zar zor anneme seslendm sonra bi anda ögürmeye basladm biraz istfra ettim rahatladm . Dunden beri ara ara yanma hissi vuruyor hafiften . Annem cok ilac kullaniyosun bide hamilesin kafani hafif oynatmanla miden bulanmistir yemek borun tkanmistr yan etkileri yasiyosundur dedi dinlen namazlarida goz imasyla kıl oturma dedi biraz uzun oldu kusura bakmayin yasadklarmi tam anlatablmem icin bole ayrıntılı yazdm bol bir durumla karsilasan oldu mu hicc ?