37+4 Pazartesi günü kontrole gittiğimde doktorum suyun az nst çektir bi bakaym iyiyse yarın kötüyse bugün yatışı yaparım dedi. Çektirdim ve kızımın kalp ritmini beğenmedi doktorum bugün alıyorm hemen yatışı yapalım dedi. Yaptırdık ve saat 3.30da ameliyathaneye yol aldım. Belden iğnem vuruldu ve doktorumu bekledik annemde aynı hastanede doğumhane servisinde çalıştığından doktor gelene kdar yanımdaydı ama 1. Derece yakın oldgundan doktorum ameliyata girmesine izin vermedi. Doktorum geldi hazırmısın kızınla kavuşcaksın dedi tabiki dedim ve başladı. Sadce dokunmaları hissettim birde yukardan bastırdıklarını hissettim bi hemşirede yanımda elimi tutuyodu bak şimdi sesini duycaksın dedi ve saniyeler sonra dünyanın engüzel sesini kızımın ağlamasını duydum saat 16.02 Gösterdiler yüzünü sonra temizlemeye aldılar o ara annemde girdi hepimiz ağlıyoruz tabi fotoğrafçı fotolarımızı çekti ve annemle birlikte çıktılar benim işlemlerim bitti odaya çıktım 10 dk sonra bal kızım geldi. 3395 gr 52 cm 😍
2-3 saat sonra bacaklarımın hissi gelmeye başladı. Saat 11de sontam çıktı ve hemşire yürütmeye geldi ilk yürüyüşüm baya kötüydü midem bulandı kesik yerim baya acıdı. Ama sonra sonra sürekli vc’ye gitmekten mecbur kalktım ve her kalkışım daha iyi oldu o akşam gazımı attım büyük tuvaletime çıktım. Sabah doktorum kontrole geldi herşey güzel istersen akşama çıkabilrsin dedi olur dedim. Doğumun 24. Saatinde pansumanım yapıldı ve çıkış yaptık. Çok şükür kızımda bende iyiyiz😍 sezeryanı hiç istemeyen biriydim ama herşey güzeldi korkulcak hcbsey yok. Acı illaki oluyo sonucta dünyanın engüzel şeyini meydana getirmek kolay olamaz 😍 ama ona baktıkça herşeyi unutuyosunuz 😍 yanınıza bol bol kayıısı suyu alın ben sürekli onu içtim ve sade kahve.
benim hikayemde böyle darısı diğer bekkeyenlerin başına sağsalim inşallah 😍🤲🏼