Deletedmom417 ah canım benim bende de var o illetten ben dr a bir tane parol agrimi kesmiyor çok kötü ağrı çekiyorum dediğim zaman bana “cektigin ağrı paroldan daha zararlı bebeğe eğer atak ağır geliyorsa tek seferde iki tane parol atabilirsin hiç birşey olmaz ” demişti. Benim yöntemim şu hemen anlatayım o ağrı enseden yakalıyor zaten biliyorsun ağrı başlar başlamaz bir tane parol atıyorum ki ilerlemesin çünkü ilerlerse daha kötü oluyor ve geçmiyor. Daha sonra hemen üstüne bir türkkahvesi içiyorum az şekerli kahve ağrı kesicinin etkisini arttiyor. Ve sonra duşa giriyorum tabureye oturuyorum enseme omuzlarima şu tutuyorum şu bırak yukarıdan aksın masaj etkisi yapıyor o şekil suyun altında rahatlayana kadar çıkmıyorum. En fazla 20 dk duruyorum suyun altında çıkınca eğer geçmediyse bi on dk daha bekleyip bi parol daha atip bol su içip geçmesini bekliyorum ancak böyle geçiyor benim agrım agri kesici duş ve kahve. Bazen günde 3 tane parol attigim oluyor çünkü ağrı takat bırakmıyor böyle kafamı koparıp atasım geliyor. Parol en masum ağrı kesici o ağrıyı çekmektense içmek daha mantıklı.