Vajinada mantar vardır bu insülin direnci olan kişilerde oluyor ama kaşıntı olmuyor ama beyaz akıntı oluyor ilişki sırasında tarhiş oluyor spermde değince yanma oluyor bendede olmuşdu doktor mantar dedi ama benim kaşıntım yok dedim insülin direncime bağlıymış fitil kullandım geçdi 😪