Benim aklımdan en başından beri sezeryan doğum geçiyor kızlar. Canım tatlı olduğu için normal doğum sancısına katlanamayacağımı düşünüyorum. Ama etrafımdaki herkes sezeryanın ne kadar zor olduğundan bahsediyor. Sizler deneyimlerinizi benimle paylaşabilir misiniz? Toparlanma süreciniz ne kadar sürdü?