EylulEsen Meltem37 ilk başlarda oluyor canım bende de çıkmıştı sonra bidahakan verdim düşmüştü 😚 seninde düşer insallah merak etme ama ihmalde etme sakın
ecembugra53 Meltem37 canım doktora git şeni dahiliyeye yönlendirsin ilaç veriyor levetron diye ilacım var Doğuma kadar kullanıcam doktorum dedi bu tarz ilaçlar bırakılmaz bebeğe düşüşe Yol acıyor troid cok önemli biley hamilelikte ihmale gelmez bekleme
Gulerdem Meltem37 benimde 6-7 hafta gibi gittiğimde biraz yüksek çıktı doktor takip edicem daha fazla yükselirse dahiliyeye göndercem dedi ama ikinci tahlillerde normal çıktı kendiliğinden geçti