Sweetmerve Evde kanama oldu biraz hastaneye geldim nst bağladılar kasılmalarım çıkmış nstde bekliyorum şu an ne olcak bilmiyorum 32.haftamdayım daha 😞
sdadcr Sweetmerve korkmayın benim de kanamam olmuştu 33 de sancıda çıktı ama rahim kapalıydı öyle bi şey olsa bile müdahale ederler Allah yardımcınız olsun 🤲🏼