Merhaba sevgili anneler ve adaylar ❤
Cumadan bu yana içimi kemiren ve beni oldukça huzursuz eden bir durum var şuan 38+6 hamileyim. Geçen hafta cuma ve bugün ki kontrollerinde bebeğimin ultrasonda ölçümü kafa ve karın da küçük çıkıyor kafası ultrason terimlerine göre 89 karın kısmı 320 olarak yani bebeğim 36 haftalık bebekle eş değerde gidiyormuş. Kendi doktorum sonuçlara baktığında evet biraz küçük ama herhangi bir problem yok dedi . Nst sunucumuz normal ve kilo alımı normal devam ediyor . Böyle bir durum yasayan oldu mu ? Eğer yaşadıysanız sonrası icon bir problem oldu mu ? Cevap verirseniz sevinirim 🙏