Yakamoz__gul Hilalgc ben 29 dayım hala asagida. 25 kontrole gitmiştim doktor makat gelişli dedi. Bazen öyle bir vuruyorki alt bölgede heryerim zonkluyor. Hep hareketini aşağıda hissettim. Sanırım sonuna kadar böyle devam edecek
Duduars Hilalgc 25+3 bende hep aşagida hissediyorum carsamba gunu kontrol var bakalim ne diyecek korkuyorum da erken dogum yapanlar olunca inşAllah öyle bi durum ýoktur
Hilalgc HilalG doktora daha yeni gittim ultrosonla baktı ters bı durum olsa derdi dimi sormayı unuttum ben aşağıda hissediyorum diye ama zaten bı sıkıntı olsa derdi sanırım
HilalG Hilalgc söylerlerdi endişelenme sen daha son haftalar da bende yukarı da gezindiğini hissediyorum ama aşağıdan da vuruyor
Rabia95 Hilalgc hiç yukarda hissetmiyor musun? Bende 22. Haftadayım her yerde hissediyorum göbek, göbek altı. Ama mesela son bi saattir aşağıda oynuyor sürekli