34 haftalıkken kontrole gittiğimde doktorum suyu falan normal sadece yorulma iki hafta daha sonra yorulacaksın demişti. Bende kontrole bi gideyim Zeynep kamile nst falan çekilirim dedim normalde avicennaya gidiyordum kısmet burayaymıs. Sabah yeni cihazları gelmişti hemen kontrol oldum nstden sonra beni görünce sana bidaha bakıcam gel dedi gittim nerde agrın var su içip bidaha gir gene gel dedi üç kez ultrasonla baktı suyunu göremedi beş doktora daha gösterdi acil yatış verdi kontrol diye gittim Doğuma aldılar ertesi gün. Suyu tamamen bitmiş alıyoruz diye ilk beni aldılar spinal yaparken sondadan dik duramadım iğne geç uyusturdu 15de girdim 15.30 da çıktım şükür darısı isteyenlere inşaAllah