isilay 6+1 olduk arkadaşlar cumartesi Allah nasip ederse samsuna gidicez, sizler hamilelik sürecinizde otobüs ile uzun yolculuğa çıktınız mı 😊
Kapalikutu isilay 28.haftamdayım bi altı yedi saatlik yola çıktık ama ölüm gibi bir şeydi benim için 😂 saat başı inip yürümeme ve ayaklarımı uzatmama rağmen ayaklarım şişti çok yorucuydu. Ben araba kullanırken yanımda biri uyursa uykum gelir o yüzden biri araba kullanırken asla uyuyamam belki uyusam bu kadar yorulmazdım 🤷🏼♀️
Gokilay07 isilay ben 4 kere yaptım:) hiç sorun olmadı sadece molalarda inip sürekli yuru daha 2 gün önce uzun yolculuğa gittim geldim otobüsle şuan 9+6 yiz
Selin17 isilay 17.haftamda 16 saatlik bir yolculuk yaptım çok şükür bir şey olmadı 2 saatte bir mola verdik yürüdüm ama ilk 3 ay yolculuk önerilmiyor
oglusum1510 Ben Ankaradan İstanbula geldim 5 Haftalık hamileymişim hatta bilmiyodum hamile olduğumu hiç bişey olmadı 😂
isilay Selin17 Anladım, aslında ben ilk gebeligimde de uzun yola çıkmıştım uyuyarak geçmişti çok şükür birşey olmamıştı, bu gebeligimde de doktorum gidebilirsin sorun yok bebek iyi dedi☺️ama oraya gittiğimde kontrole giderim tabiki
Tsknaltunts isilay bende 24ünde eskişehirden Samsun’a gideceğim Allah izin verirse otobüsle korkuyorum valla ayaklarımın şişmesinden 😔 29 haftalığız
isilay Mnp Doktorum bi sorun yok gidebilrsn dedi 😊Birde burdaki arkadaşlardan fikir almak istedim teşekkür ederim
Tsknaltunts isilay valla ya korkuyorum Allahım yardım etsin hele sana daha fazla inşallah su gibi geçer yolculuklarımız 😂🤲🤲
mikican isilay dün 12 saatlik yol geldim 28 haftalığım hala kendime gelemedim belim ve vajinamın alt tarafı hala ağrıyor çok ama çok zordu o kadar molada verdik. Zorunlu değilsen hiç tavsiye etmem
isilay mikican Malesef yemek vs hic bisey yapamıyorum o yüzden kayınvaldemlere gideceğim doktorum bir sıkıntı olmayacağını söyledi, çok geçmiş olsun sizede🙏🏻
Girlpowerbabe isilay ben 8 haftalıkken İstanbul’dan Samsun’a gittim 1 hafta sonra da geri döndüm ama otobüsle değil özel aractı. Bi sıkıntı yaşamadım ama doktorunuza danışın yine de.
isilay Girlpowerbabe doktorum gidebilcegimi söyledi inşallah bi sıkıntı olmaz gece yolculuğu olacak zaten uyuruz sabahta varmış oluruz inşallah ☺️sağolun..