Kizlar dun cok fena yere dustum. Dizim mosmor oldu. Karnimin üstüne dusmedim ama cok siddetli dustum cidden. Makinenin kablosuna takildim. Evde odada dustum. 🙄 Kanamam yok. Surekli bi sancimda yok. Ara ara her zaman ki gibi. Oluyor. 15 haftaligim. Kanamam olmadigi icin hastaneye gitmedim. Ama aklima birden gelip duruyor. Sizler ne dusunursunuz. Karnimin ustune dusmedigim takdirde bisi olma durumu soz konusu mudur. Kanama olmayinca. Mesela kalp fln durabiliyor mu. Ilk hamileligim ve cok tecrubesizim😔