Kızlar iyi akşamlar 16 haftalık gebeyim ara ara sol kalçama sanki bir şey duruyor ve sol ayağımın üzerine basamıyorum. Bugün çok fena oldu topallamayı geçtim ayağımı sürüyerek yürüycem nerdeyse. Çok ayakta kalınca başlıyor hemen sizdede oluyormu korkmalımıyım hamileliktenmi acaba?