Safie ayaklarındaki ödemse tuzlu su yapıp ayaklarını içinde bekletmeni önerebilirimm, normalde şişlik ödem olunca yapıyorum biraz şişliğini alıyor. Bi kovaya su doldur, içerisine biraz yoğun tuz koy ayaklarını daldır içine bi 15-20 dk iyi geleceğini düşünüyorum 👍🏻 Havalar da sıcak en kötü serinlemiş olursun denemektenn bi zarar gelmez bence 😀 ne kadar su içersen o kadar su atıyor vücut bi de mutlaka bol boll su içmen lazımm