Tubii06 Merhaba sizdede böyle bir durum oldumu? Bebegim 38. Haftada basi hala yukarida dönmemis. bu durumda normal dogum yapan oldumu veya sezeryanmi tercih ettiniz?❤️
Aayss Tubii06 merhaba canım 38+3üm üç hafta önce bebeğim ters döndü makat geliş normal doğum pozisyonunu almadı pazartesi günkü muayenemizde cumaya sezeryan günü aldık
Tubii06 Aayss ayy hadi hayirlisi 🙈 daha önce hic böyle bir durumla karsilasmadigim icin cok merak ediyordum baska daha varmi ayni durumu yasayan ve nasil dogum düsünüldügü 😊 allah yardimcin olsun sag saglim kucaginiza alirsiniz insallah ❤️
Zelliss Ben 30 haftalık hamileyim kızlar bebeğim hep sol kaşıkta hareket ediyor dönmüş mi sizce ayakları mı kafasımı bilmiyorum 🤔
123kbr Bende 38+5 benim bebişte dönmemiş çatı muayenesi yaptı normal çatın dedii ama doğumla ilgili birşey demedi 🤷♀️