Essraanil Kızlar merhaba sat 8 haziran ama 33 34 günde bir adet oluyorum.ve yani sanırım adetime 3 4 gün filan var. Bugün gebelik testi yaptım yani silik bir çizgi bile çıkmadı. Böyle olup sonradan çıkan varmı ya da kan versem çıkarmı sizce ??
Ebaki Essraanil adetinin gecmesini bekle cnm cunku adet gunu test yapip negatif goren adeti 7 gun gecip test yapan pozitif goren cok oluyo gec dollenmeden dolayi
Essraanil Happybsrn heyecanlanıyorum canım bekleyemedim bir de bebeğimi kaybettim biraz hızlı olmam lazım kese görünür görünmez ilaca başlamam gerek sanırım onun da stresi var😍
Essraanil Ebaki doğru diyorsun canım en iyisi bekleyeyim.burda adete 3 gün filan kala silikte olsa çizgi çıkar diyenleri görüyorum o yüzden stres yaptım☺️
Ebaki Essraanil canim bnm 6 gun kala cikmisti ama ovulasyon takibi yapmistim sen yaptin mi bilmm ama bekle bnce bakalim nw olur insallah hayirlisiyla hayirla zamnda Rabbim evladini sana verir🤲😍
Essraanil Ebaki ahh amin canımm isteyen herkese nasip etsin inşallah Rabbim çok saol😍😍 senin gebelik testindemi çıktı yoksa kandamı ?