Obsesifk Kızlar özellikle 32den sonra karnımın uyuştuğunu hissediyorum sanki hiçbişey hissetmiyor gibiyim dokunuyorum hissetmiyorum arada böyle hissizlik oluyor internetten baktım normal yazıyor böyle olan var mı başka ? 36 haftalık olucam
Nuranyldrm Obsesifk bnde son haftalarımda hissetmeye başlamıştım dr bebek büyüdükçe iç karnın geriliyo bebeğin alanı daraldığı iiçin olur demişti korkucak bişe yok normal dedi
Esmaal Obsesifk benimde oluyor canım 36.haftamdayım göbeğimin çevresi uyuşuyo.doktora sordum normal dedi
Obsesifk Nuranyldrm sağol en azından uzman görüşü öğrenmiş oldum kendi randevuma çok var çünkü insan ister istemez tedirgin oluyor
Mrve26 Obsesifk karın gerginligi bendede var cnm igne batirsan patlicakmis gbi karnım doktor normal cunki alan daraliyo o gerilmede poposunu karın duvarina yasladigi icin demisti ama tabi bu aralar kasiklarim sizlamaya baslaDİ yawas yawas 🙏