Korkma, canım Allahım sabrını da gücünü de veriyor inan ki. Benim 3 kızın var 8/6.5 ve 3.5 yaşlarında 4. Ye hamileyim ve 1 ay sonra kucağıma alacağım. Bu duygular çok normal bebeğin doğsun kucağına al iyi ki de olmuş diyorsun emin ol. Ben ilk kızım kucağımda 7 aylık tı ikinci kızıma hamile kaldığımda ve çalışan anneydim. 2. Kızım doğduğunda bıraktım işi ve iyi ki dedim rabbim nasip etmiş. Şimdi birbirlerine arkadaş yoldaş oluyorlar çok şükür😊 tabi arada olmazsa olmaz atışmaları da oluyor o kadar da olsun artık 🤗🤗🤗