Gizem0106 Kızlar 36+4doğum yaptım.Bebişim solunum sıkıntısından dolayı küveze alındı.Kilosu boyu yerinde.Böyle bir durumla karşılaşan varmı?Deneyimlerinizi paylaşırmısınız?
Bgmbgm Gizem0106 37+0da doğum yapmıştım ben ilk oğlumu kuvezde kalmadı hiç .solunumm kiloyla alakası yokmuş ama kaç kilo dogdu bebeğiniz en yakın zamanda kollarınzda olur inş
deletedmom351 Sigara falan kullandınız mı acaba o da solunumu etkiliyor belki ondandır. Ama kilosu falan maşallah çok iyi.
Gizem0106 deletedmom351 yok kullanmadım ama bazen yenidoğanlarda böyle durumlarla karşılaşabiliyorlarmış.Bir hafta 10gün kadar kalıcakmış.
Lamelif Gizem0106 kuzenimin bebeği 3600 gr doğdu 40. Haftada ama 1 hafta solunum sıkıntısından küvezde kaldı çok şükür iyi oldu sonra