ecembugra53 Gizemethem canım keratin kimyasal sonuçta sac boyası içinde bebek 4 ayliktan fazla olması lazım diyor doktorlar ben olsam yaptırmam benşmde saçlarım da boya aktı hep hamileyşm sonuçta doğduktan sonda yaptırcam
D3ryaoz Keratin kesinlikle yaptırma boyada organikle benm dr 5 aydan sonra boyayabilirsin dedii bende bu aralar boyamayı düşünüyorum kendimi hiç iyi hissetmiyorum