🙄😥 🙄😥 kızlar sabah aç karnına kan ilacı içiyorum . 5 gündür . Dikkat ediyorum da büyük abdeste çıktıgım zaman dışkı rengi tam simsiyah oluyo nolmalde böyle değildi hapa baslayınca oldu . Sizde de olan varmı acaba lütfen yardımcı olun . 17+3 günlük hamileyim