Öncelikle bütün hamilelere kolay doğum nasip etsin Rabbim.. Gelelim hikayeme.
21.04.2018 sabah 6.30 gibi elini işe göndermek için kalktım eşim işe gitmiceğini söyledi tamam dedim kalktım lavabo ya falan gittim geldim yatağa girdim ağır bi sancı girdi geçer dedim uyumaya çalıştım 15 dakka sonra tekrar aynı sancı biraz daha kuvvetli geldi kalktım odada gittim geldim eşim de uyandı iyi misin dedi yok dedim paşa geliyo 😁 bi heyecanla yataktan fırladı gitti banyoya elini yüzünü yıkamaya bende çay falan demedim bişiler hazırladım sancılar daha ağırlaştı. Bişiler yemeye çalıştım biraz çay içtim sancılar geldikçe çömelip ıkındım geçince kalkıp çay içmeye devam ettim 😁 neyse saat 7.30 gibi banyoya girdim yaklaşık 1 saat banyo da kaldım sancı geldikçe ıkındım eşim de masaj yaptı sırtıma çıktım banyodan üstümü falan girdim sancı geldikçe okunmaya devam ettim ama. Sancı gittikçe bu sefer makyaj yaptım 😂 eltimi aradık hastaneye gittik yolda eşim arabayı pılates topu gibi zıplata zıplata hastaneye götürdü hastanenin önünde suyum geldi. Acilen giriş yaptık çatala çıktım doktor çatı muayenesi yaptı bişi demedi kaç cm açılma var dedim napcan açılmayı doğumhaneye yürü dedi. Çatala çıktım Sancın geldikçe ıkın dedi 1 ıkındım 2 ıkındım bizim paşa geliyormuş meğerse oha dedim kendi kendime hastaneye gelene kadar 10 cm açılmışım bile 😂😱 neyse 3 4 ıkınma derken paşam kucağımdaydı 😂😘😍❤. Dikişim çok şükür 1 2 tane var paşamı da emzirdim hemen şu an uyuyo evimizdeyiz. 🤗🤗 Rabbim kolaylık veriyo korkacak hiç bişi yok. Uzun oldu hakkınızı helal edin 🤗🤗🤗🍼❤😍