Anneolabilmek aynen canım araştır bence de kürtaj zor cidden sende yaşamışsın bende yaşadım biliyorum oda benim sadece eşiydi bebek yoktu 19 yaşındayım doktorum araştırma hastanesinde olsun dediğinde eşim yaşından dolayı endişeliyim özel hastane olsa daha konforlu ve iyi olmazmı dedi doktorum da benim olduğum yer biraz fazla pahalı o kadar para vermeye gerek yok dedi başka hastaneye de gitseniz para için yaparlar ya kürtaj olur yada sezaryen yaparlar veya suni sancı ile doğum yaptırırlar buda rahimini yırtar yaşı genç sağlık yönünden de iyi olmaz dedi hatta vijanaya yada dil altına hap verilip o şekilde düşüğe hazırlayacaklar sağlıklı olan o suni sancıyı asla kabul etme aksi durum olur ise beni ara demişti yani bilgine olsun tabi senşn haftan küçük ne yaparlar bilmiyorum benim haftam büyüktü dediğime göre bu arada araştırma veya üniversite hastanesinde olsa daha iyi olur bence