Fatos_kayaa
Bende yumurta catlatma iqnesi kullandım 14 veya 15.qün adet oldum ilk lekelenme qibi oluodu sonradan sökerdi ben 3 kere vuruldum ama klomeni kullanıp sonradan iqne wuruluodum 3′üncü iğneden sonra adet olmadım test yaptım cıkmadı 5.5 haftalıkken öqrendim iqnenin etkisi 1 ay daha etkisini qösterebiliomus içini ferah tut belkide anne ben qeliorum hazırlıklı ol diodur 😊bence ilac kullanma derim çünkü doktorumun bana dediqi iğneyle hamile kalırsan dusuk riskin olabilir demisti dikkat et kendine belki wardır seninde benim qibi haberin yoktur yarın bi test al yap veya doktora qit onlar en doğrusunu söylerler Rabbim sanada tez zamanda nasip etsin bu duyquyu 🤲🏻😊