ayse1205 Kızlar böyle olan var mı az önce erken menepoz olduğumu öğrendim hormon değerime göre başıns gelen var mı bi çıkar yol gösterin lütfen
Bktbll ayse1205 tsh 10.5 cıkıncamı menopoz dendi sana canım benim tsh 10.25 ti ilaç kullandım düzeldi cok şükür her ay düzenli kan veriyorum ve ilacımı hiç aksatmıyorum
Deletedmom399 ayse1205 asıl baklan değer fsh değeri ve 10 üzeri menapoza yakın olarak değerlendiriliyor. Ama tek değerle bunu öğrenmek mümkün değil.
Bktbll ayse1205 inşallah düzelir canım takma kafana bol bol dua et bence bir yolu vardır elbet düzelir
Yesmckmk Benim tsh değerim de ilk 10,5 çıkmıştı 3 düşüğümün sebebi olduğunu öğrenmiştim. ilacla düzeldi sonrasın da ve suan 31 haftalık hamileyim
Sevdadeniz_ Yesmckmk canım hala kullanıyormusun o ilacı bnde gebeliğimin 4. Ayında çıktı 7.63 dü ilaç kullandım 50 mg 2.34 e düştü yani normale düşür doktor gebelik bitene kadar kullan dedi acaba gebelikten sonra da olur mu bu tiroid denen şey
Kuzeymasal ayse1205 canım ben öğrendiğim de tsh 40 tı benim 😁 ikinciye hamileyim ve gebe kalmakta zorlanmadım. Sakın üzülme
ayse1205 Kuzeymasal öğrendiğimden beri inanılmaz kötüyüm gerçekten böyle yazınca umut oluyo insana 1 yıldır çocuk istiyorum hala olmadı ve daha 4 ay önce bütün hormonlarım normaldi ama şimdi 10.4 geldi ve sana nasıl kötü hissettiğimi anlatamam
ayse1205 Kuzeymasal ve iki ebe ye sorduk elini çabuk tutsun bebek konusunda dediler perişan oldum zaten çocuk olmuyo gitmiştim doktora
Yesmckmk Sevdadeniz_ genelde gebelikte çıktıysa sonrasında düzelebiliyor Ama gebelik öncesiyse ömür boyu ilaç tedavisi gerektiriyor ben gebe kalmadan kullanıyordum 50 ile başladım şuan 150 kullanıyorum canım ihmal etme sende devam et ilacına hiç bir zararı yok zaten
Glbgc ayse1205 benim fsh değerim 19u bile görmüştü ve doktor yüzüme tüp bebekle bile hamile kalman zor demişti. üzerinden 2.5 yıl geçti evlendim ve ilk ay hamile kaldım çok şükür.bunu kendinize stres yapmayın bol bol dua edin
ayse1205 Muzikk gerçekten mi ya allahım yardım etsin hepimize inşallah gerçekten inanılmaz kötü bi durum yarın tekrar doktora gidicem Glbgc ahh bende hamile kalabilsem bi şimdi iyice stres yaptım zaten allahım yardım etsin bize