AoLrPen Bende 30+4um.Benim vajinamda deyilde midemin saginda ve solunda batma oluyo🙄Bazen aširi derecede rahatsiz ediyo.1 kac gun once kontrolum vardi .Doktorum bebegimin dogum pozisyonunda oldugunu soyledi.Ayaklari midemin yanindaymiş.Minnoş ayaklari batiyo galiba😍😁Sendede oyle olmuş ola bilir canim.