Merhabalar geçen akşam özel bir hastanenin aciline gittim ve nst için sancı odasına aldılar beni çok etkilendim çok kötü oldum herkes tek başınaydı bana sancı odası tek olan yanıma ailemin de gelebileceği bir hastane önerir misiniz? Ben Avrasya Zeytinburnu na gidiyorum özel tek kişilik sancı odası ama doktorum şuan yurt dışında orda ki başka doktorlardan da pek olumlu şeyler duymadım o yüzden ne olur ne olmaz diye yeni hastane ve doktor arayışındayım