Seruhale korkma canım benimde bi ara 17 gün gecikmişti. O sıralar fotoğraf çekimleri uzun yolculuklar uykusuzluk filan stresten gecikmiş. Doktora görünmüştüm hiç bi sorun yok bir iki güne olur bu aralar yoğun günler geçirdiysen stresten olabilir dedi ilaç bile yazmadı. Hastaneden eve geldiğimde reglim geldi bir iki saat içinde. Ama yinede doktora görün tedbirini al derim ben. İnşallah bir sıkıntı yoktur🤗