hulyaca benimde aynı bende ailemden uzaktayım ama doğumu istanbulda onların yanında yapıp 1 ay kalıp öyle dönücem evime.valla iyi oldu bu korona ben zaten hiç hoşlanmazdım yeni doğan bebek görme muhabbetlerinden.kimseninde evine gitmezdim görmeye telefonda tebrik ederdim hediyesini yollardım.şimdi canıma minnet kimseyle görüşmemek :) sakin sakin evde geçircem lohusalığımıda oh en güzeli