Canım sana umut olur mu bilmiyorum. Ben yurtdışında yaşıyorum geçen gazetede bir yazı okudum. Kadının biri bebeğini tam 650 gram doğurdu haftasını tam hatırlamıyorum ama 20li haftalardır. Ölür sanılan bebek iki buçuk aydır hastanede ve kilosu 2500 e yükseldi. Kurban olduğum Allahtan umut kesilmez. Sen duanı et bol bol 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Ben doğumdan 1 saat sonra bebeğimi kaybettim 3,500 kilo 54 cm dünyalar güzeli bir kız bebekti. Yaşamadı yaşayamadı kimse ne olur bilmez. Bol bol dua et Allah’a şükret 🙏🏻🙏🏻🙏🏻Dualarım seninle 💋💋