Herkese Merhaba,
Öncelikle hamile olan herkese bebeklerine sağlıkla kavuşmalarını, bebeğini kucağına almış annelere ise sağlıkla büyütmelerini diliyorum❤️ Bir konuda fikir alışverişi yapmak istiyorum belki aynı durumu yaşayan olmuştur.
21 haftalık gebeyim ve detaylı ultrason çektirdim. Bebeğimin kalbinde beyaz bir leke olduğunu ve down sendromlu çocuklarda görülen bir bulgu olduğunu öğrendim. Ancak benim ikili tarama testimde bebeğimin tüm ölçümleri çok normal çıkmıştı. Bunu doktora söylediğimde normal insanlarda bile görülebilen bişey olduğunu söyledi. Doktordan yeterli yanıt alamadığım için farklı bir doktora gözükmeyi tercih ettim. Gitmiş olduğum ikinci doktor lekeyi gördüğünü ancak bundan daha önemli bulguların olduğunu, bu önemli bulguların bebekte olmadığını söyledi. Bu leke doğuma kdar bile geçebilir endişelenme dedi. Bu durumu yaşayan oldu mu? Eğer olduysa bilgilendirebilirseniz çok sevinirim.
hepinize iyi akşamlar