Nurerey Beyza9197 anladım canım sebebini söylemek istedim korkulacak bişey değil yani vücudundaki iyotun azalmasından dolayı ilacı kullandığın sürece bi sıkıntı olmaz inşallah sağlıcakla alırsın kucağına bebişini😊
Beyza9197 Cerenn06 Amin canım teşekkür ederim şuan rahatım çok şükür 😁 Allah yardımcın olsun sıcaklarda zor 😊
Srnn27 Beyza9197 canım bende ilacını içtiğim halde 6 küsürdü geçen ay ama eşim birinden duymuş trioide kehribar kolye çok iyi geliyormuş hemen aldı bende hiç çıkarmadan taktım dün tekrar ölçtürdüm 3 küsüre düşmüştü sende bi dene derim canım geçmiş olsun.
Basaran-93 İlaci devamli kullanin benimde ilk aylarımda 4.5 cikti ilaca basladik son ayima girdim hala kullanıyorum.Dogumdan sonrada 1 ay daha kullancan dedi doktorum.Duruma göre biraktircaz dedi.Gecmis olsun :)