Sinempelinnn Dünden beri adet sancısı gibi ağrım oluyo ayaklarim tutmuyo resmen 33 hafta 4 günlük hamileyim normal mi lütfen yardim edin
Sara Sinempelinnn Canim Bende ayaklarimda acilarim vardi magnezyum yardimci oldu.ama Adet sanciisn doktora soyle.Kac dakkadan bir olduguna dikkat et.Mesela 30 saniye arasinda olup geciyosa normal ama 15 10 dakka araliginda erken dogumda ola bilir
Anneoldum Sinempelinnn canm seni korkutmak istemem ama bende 35+4 de dr a gttm addet sancisi dye gderek artti ve dogum yaptm kendini erteleme dr gözük
Esrayy Sara 🌸tesekkürler Tugce1803 teşekkürler 🌸 Deletedmom124 sağol canım 🌸 Tazeanne0134 teşekkürler bakıcam inşallah🌸