Teacher2517 Kizlar aranızda üstüne göründü denilen tabir olan oldu mu adetime iki gün vardı bugün adet oldum fakat hala umudum var gibi😔sanki az az geliyo.olanlar normal şekilde mi oldu kanamaniz nasıldı?
Gizemito Teacher2517 Yaa ben bir tanıdığımda duymuştum her ay kanaması olmuş kadının ama aynı zamanda hamileymiş bildiğiniz adet görerek hamilelik geçirmiş .🤷♀️
ecembugra53 Teacher2517 ben oldum canım hamileydiö bilmiyordum üstüne gördük sonradan hamile olduğumu farkettim
ilknr_ylmz94 Benim ablam da ilk beş ayını öyle geçirince hamile olduğunu fark etmedi göbeği çıkana kadar ☺️
-Minnaklarin-annesi- Benim adet günüm de şiddetli ağrıyla kahverengi akıntım gelmişti 2 gün sürdü sonra kesilmişti canım Allah gönlüne göre versin 🤲🏻
Naren1 Teacher2517 normal adetimi oldum ama mide bulantım vardı normalde göğüs hassasiyetim olmazdı oda vardı adetim bitti bir hafta sonra test yapayım dedim içime doğdu testde pozitifti kan tahlili vermeden doktora gittim ben direk meğer 5 haftalık gebeymişim ☺️
ecembugra53 Teacher2517 5 haftalıkkem öğrendim hamilelikle ilgili hiç bir belirti yoktu tuhaf gelecek ama Allah tarafından gelen bir duyumla test yaptım canım melekler tarafından diyim tam olarak Ablam veremediğim farklı bşşey oldu kalktım test yaptım doktora gittim öyle anladım
N6gksl Teacher2517 bn ilk defa duydum cnm sağlıklı gebelik geçirip Sağlıkla eline almak nasip etsin Allah yardamcın olsun cnm