RukiyeOzdmr benim ilk tahlilimde 4,93 çıkmış doktorum farketmemişti bile. Ben eski tahlillerime bakınca beşinci ayımda anlamıştım. Tekrar kan verdim 2,34 çıktı. İlaç verirler 2,5 altında tutmaya çalışırlar. Tehlikeli olması için 8,9 olması gerekiyor demişti doktorum.