Arkadaslar Bartin da yasiyorum 18 haftaligim Bartin devlet hastanesine gidiyorum doktorum 21 haftada detayli ultrason yaptirman gerekiyor dedi fakat devlet hastanesindeki doktor izine ayrilmis o yuzden ozelde yaptirmani isticem dedi buradada ozel 2 hastane var baska yok fiyatlarida 300 350 lira arasinda butcemiz kisitli oldugu icin devlette yaptirmak istiyorum istanbula gidecegim orada zeynep kamilde yaptirsam neler yapmam lazim randevu almak icin oncelikle kayit actirmam gerekiyormus galiba perinatolojiye ama detayli bilgim yok sizler nasil yaptirdiniz bu asamadan gecmis olan anneler yardimci olabilirmisiniz rica etsem kafam cok karisti :/