Tugba6565 Merhabalar. 5+3 haftalik hamileyim pazartesi dr. Gittim fakat ultrasonda kese görünmedi. Alttan muayenede görebildik. Ayni durumu yaşayan var mı ? bir once ki gebeliğim bos gebelikdi aynı seyleri yaşamaktan korkuyorum 😔
Beyza9197 Tugba6565 ben 5+1 haftalık hamileyim bugün gittim doktora karnımdan gördü keseyi 2 hafta sonra kalp atısları için cagırdı
Gokilay07 Merhaba korkma normal benimde alttan muayene ile kese gözükmüştü 10 gün sonra gittiğimde karından hem bebek hem kese göründü ilk gebeliğim düşük olmuştu