11 hftadalik hamileyim 2 gun önce pembe az akinti gbi biseyler geldi sonra kahverengiye dönuste arada bir azar azar geliyordu suan dunden beri birsey yok cok skur kalcamda surekli agrilar oluo bnde idrar enfeksiyonuda var doktora gittim kanama icin icten kanama yok dedi ama korkuyorum endiseliyim dusukmu yapicam🙁