Deletedmom417 canım bana doktor eşiği arkada ve hareketleri ağrılı olabilir dedi.Dogum öyle dediğin gibi basit bir ağrı değil yatınca dinlenince geçiyorsa korkma.Ve aralığı sık değilse korkma.Kasilmalar ve şık aralıklar yatmayla yada pozisyonla geçmeyen ağrılar anca korkutsun seni benimki bazen öyle duruyor ki canım yanıyor hemen pozisyon değiştiriyorum yada yatiyorum geçiyor normal bence