Buse-93
Merhaba, normalde sadece buradaki yorumları okuyordum ama kistle ilgili soru görünce kayıt oldum :)
Ben yumurtalık polistik over 6,5 cm den açık ameliyat oldum sağ yumurtalıktan, sonra 4 yıl sonra sol yumurtalığımda çıktı laparoskopi ile ameliyat oldum. Doktorların kimi ilk ameliyatında tüpünü de almışlar dedi ve tek yumurtalığım kaldığı için çok üzülmüştüm. İkinci ameliyatımda gözümü açar açmaz diğer tüpüm yumurtalığım duruyor muymuş diye sormuştum. Duruyormuş :)
Sonrasında 2 yıl sonra evlendim 1 yıl bebek denemedik bu süreçte ben korunmadım ama hiç, velhasıl denemeye başladığımızın 3. Ayında hamile kaldığımı öğrendim.
Ben kesin tüp bebek falan deneriz herhalde diyordum ama Rabbime çok şükür ki öyle olmadı. Diyeceğim o ki asla umudunuzu kaybedipte olmaz diye düşünmeyin bu arada ben 35 yaşındayım ve iki ameliyatıma rağmen hamile kaldım, Rabbim inşallah sağlıklı bir şekilde de doğumunu nasip eder. Bol bol dua edin ben hep Allah’a sığındım o taktir ederse her şey olur. Sevgiler:)