Mziyaa 28+5 iz suanda. En basindan beri idrar yolu enfeksiyonum var. Bi cok ilac kullandim, igne vuruldum, 6 gun Hastanede yattim Ama gecmiyor. Simdide Doktor bu ilaci Verdi kullanan var mi ?
Mammimammi Mziyaa epey oldu inanın hatırlamıyorum. Gebelikte döneminde değildim ama. 1 kere içtim hemen reaksiyon verdiği için birdaha içmedim.