Arkadaşlar bugün detaylı ultrason sonucunda "sisterna magna normalin üst sinirindadir(1 cm).Gorulebilen fetal yapılarda sonografik olarak anomali ve patoloji saptanmadi."ifadesi yer almakta doktorum perinotoloji uzmanı olan prof.arkadasina yönlendirdi telde muayene ücretini duyunca inanın gözlerim doldu bu tup bebek ve inan her ay harcadığımız para zaten bizi aşıyor artık.sonicunda böyle olup düzelen anneler var mi ya da sizin doktorunuz nasil yorumladı lütfen yardımcı olun ilk bebeğim ve tup bebek 22 haftalik