GizemAkbulut 38+5 haftalık hamileyim. Hareket ederken yürürken vajinal bölgem cok acıyor. Bu durum normal mi ya da böyle olan var mı acaba kızlar 😑
musti28 GizemAkbulut normal canım o haftalarda artık başını kanala koyduğu için baskı yaptıkça kasılıyor
NurseB GizemAkbulut bende 38 haftalığım bende de var özellikle bu hafta arttı normal canım. Bebek çatı kemiklerine baskı yapıyor
sdadcr GizemAkbulut bu postu benim için mi açtınız 😁 şimdi oynadıkça çok fena baskı yapıyo ve canım acıyo😞 35+6dayız normalmiş ama bazen düşcekmiş gibi hissediyorum
MelisakayA GizemAkbulut aynen benimde öyle doğum mu başlıyor diye düşünüyorum 38+4 belimdede var ağrı pazartesi sezeryanım var
Kubra67 GizemAkbulut bende ayni durumdayim ve yavas yavas acilma oldugu icin baski yapiyormus öyle dediler. Bana ne kadar dogru bilmiyorum
04052016mh GizemAkbulut tabi normal canım doğdu doğacak 😊 benm kalça kemiğime kadar ağrırdı oturup kalkınca hemen yürüyemezdim ağrıdan
Damlapilatin GizemAkbulut benimde öyle canım 37 haftaligim aşırı ağrıyor yastık koyup uzanip yatıyorum kas katı kesiliyor yere basınca sanki ayaklarımın altında yumrular var