Malesef bazi dr lar ilgisiz oluyor bende 34.haftama girdim gecen gun kontrole gittim sadece alttan muayne edip yolladi ultrasonla bile bakmadi tansiyonum surekli 14 e 8 15 lerde cikiyor hic umursanuyor ne bi hap ne bi öneri hersey normal deyip yolluyor ben almanyada yasiyorum belkide ondandr buranin dr lari bilmiyorum insallah saglikli sihhatli kavusuruz yavrularimiza