Bizde sonunda mezun olduk herşey nasip işiymiş 37 haftaya kadar bebeğimin gelişiminde bir problem yoktu hep haftasıyla uyumlu gidiyordu taki 37 haftada doktor bebeğimin karın çevresinin 2 hafta geri oldugunu suyunun sınırda 10 üzeri 6 verdiler minyon bir bebek oldugunu öğrendim 1 hafta boyunca kilo alsın karın çevresi haftasını yakalasın diye neler yedim neler ama nafile 38 de yine aynı şeyler söylendi 39 hafta muayenemde bebeğimin suyunun çok azaldığı doğumun suni ile başlatalım dedi doktor tamam dedik doğumhaneye gittik önlük verdiler propess fitil atıldı çatı muayenesi yapıldı açıklığım yoktu beklemeye koyulduk nst bağlanıyor fakat sancı yoktu meğer fitil yerinde degilmiş başka bir ebe kontrol ettiğinde fark edildi kontrol eden ebe bayağı zorladı beni canımı çok yaktı 6 saat boşa beklemişim yine nst serum diye gitti bu süreç üzerinden 4 saat geçti sadece bel ağrısı çekiyodum ama nst sancı gözükmüyordu stressten yemek yiyemedim tuvalete bile çıkamadım meğer verilen serumlardan idrar kesem çok şişmiş stresten tuvaletimi yapamıyormuşum bende zannediyorumki bebeğin başı yerleşti heral diye düşünüyordum sonra beni bir üşütme tuttu ebe yataga geç nst bağlayalım seni dedi yattım ama üşüyordum belim ağrıyor sanki belimi ortadan ikiye ayırıyorlardı serum takıldı tekrardan sonra benim midem bulandı kustum çok kasıldım bebeğim kalp atımları 140 dan 190-200 vurdu nst serumu çıkartın iyi değilim diyorum alttan muayene yapmaya çalıştılar sonra söktüler açıklığa baktılar 1 cm açılma bebeğimin suyu gelmiş idrar kesem çok doldugundan doğumu engellemesin diye sondayla idrarımı boşaltılar fitili çıkarttılar bir rahatlama geldi bana ama çok yorulmuştum irrite olmuştum odaya geçtimde sadece bel ağrım vardı artık ümitsizlik yorgunluk beni bitirmişti dayanamıyordum doktorla konuşuldu sezeryana alındı ama korkuyodum genel olmak istemiyordum spinal yaptılar ameliyathaneye girdik belde iğne yapıldı hiç acıtmadı bacaklarım uyuşmaya başladı önüme paravan çektiler üsteki lambanın yansımasıyla herşeyi görüyordum kesilme bebeğin çıkartılması dikilmeye kadar . Sanki film izliyodum artık yorgunluk halim kalmamıştı bebeğimi gösterdiler fetal strese girmiş 1,5 gün yoğun bakımda yattı odaya geçtiğimde uyuşuktu vücudum 3 saat sonra uyuşukluğum geçti ağrı kesici yapıldı ve kum torbası konuldu sabahta yataktan kalktım ilk ağrıdı ama yürüdükçe ağrım azalıyordu bebeğim kilosu 2960 dı çok şükür atlattık normal doğum olmasını çok istemiştim ama kendi sancım gelmedi fitillede olmadı suni sancıda takılmadı ama sezeryan hiç korkulduğu gibi zor degilmiş herşey nasipmiş meryem ana otu almıştım dualarını kaynanam okudu suya koymuş bir baktım suyu içilecek diye termosun içine koymuş otu az bişey açılmış görünce müdahale ettim başka kaba koydum tam açılma olmuş ama benim açılmam olmadı şuan minnak oğlumla yan yanayız siz siz olun ümidinizi kaybetmeyin herşey nasip hakkınızda hayırlısını olsun :)