Su falan asla bısı içmiceksın hatta sinirlenmiceksin uzulmıceksın eğer doğru bı sonuc almak istiyosan dün yaptırdım , burda okudum seker yuklemesını abarta abarta yazmıslar hiçbişi olmadı çilekli gazoz verıyolar soğuk içilen sıcak içmeyın zaten kolayı da sıcak ıçsen kusarsın. Su falan da içmiceksın. Yıne de sen bilirsin canım