beriufuk herkesin ki farklı sanırım ben kendimi çok kastım sanırım benim baya zor oldu acıdı yanı doktor fırsat vermedim tam yerleşemedm koltuğa falan stres oldum iki kere denedi acıdı baya en iyisi kasmamak kesinlikle ben sonrasında ne söyledi onu bile duymadım acıdan 🤦🏼♀️